Гурткова робота

s=3000">https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vStBAc_6o5UTq5ea1nb_EcoYnSeEgVm3GOAQLORiAahn69y2aFpuCvo6laNmN6S8aMYN7HBqUTZjk-6/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

Презентація гурткової роботи

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQXqAeO0HEV6judhB0h-RTJ9HKerSR4K2Agf4hgVwPZnPXoDFsiqCR9szU3KfCAJ80zqAh3wSONZ5zH/pub?start=false&loop=false&delayms=3000














Робота з документами в Солонянському краєзнавчому музеї


КЗПО "Солонянський
центр дитячої та юнацької творчості"


  
Обласна фольклорно – етнографічна експедиція


«ЗВИЧАЇ, ОБРЯДИ ТА ТРАДИЦІЇ РІДНОГО КРАЮ»

"Пісні"
                                                   https://drive.google.com/file/d/1HOykSPo6z7AyTFaKZ25Wgcl_dXfgr4Tz/view?usp=sharing


Макет каплиці графа Безбородька став учасником
  10 ювілейного етнографічного фестиваля "Петриківський дивоцвіт"
у смт. Петриківка



 Сценарій заходу "Посвята в туристи"
Ведучий. Добрий день, шановні друзі!
Ведуча. Добрий день, шанувальники туризму.
Ведучий. Дозвольте розпочати наше свято.
Ведуча. Наша земля, земля наших предків, багата своєю історією, гарна природою, чарівна своєю мовою.
Ведучий. На цій землі люди кохаються в праці, пізнаються в радості та біді.
Ведуча. Доброю школою дружби, взаємодопомоги стали туристичні походи.
Ведучий. Хіба ж хтось відмовиться піти в похід лісовими стежками, здійснити річковий перехід на байдарках, мандрувати влітку на велосипедах, взимку на лижах?
Ведуча. Туристичні походи – це романтика. Ночівля біля вогнища на березі річки, світанки, які не помітиш у місті, зустрічі з цікавими людьми, огляд старовини.
Ведучий. Походи – це добре фізичне загартування, довгі марші, подолання перешкод, боротьба з негодою.
Ведуча. Що може бути кращим, ніж зустріч з рідною природою. Простір полів, хащі лісів, блакить озер. Туризм – це спостереження за життям звірів, пташині концерти на світанку та ввечері.
Ведучий. Можна ще довго перераховувати все, що чекає на туриста. Тому їх лави щороку неухильно поповнюються. Ось і сьогодні ми з радістю приймемо в нашу гвардію нове поповнення.
Ведуча. Всіх кандидатів в туристи просимо зійти на сцену.
(під маршову музику діти виходять на сцену)
Ведучий. Перш ніж вас зарахують до такого неспокійного племені під назвою «туристи», вам необхідно пройти випробування, яке складатиметься з декількох турів:
             1 тур – перевірка на уважність;
             2 тур – як ви знаєте туристичні правила;
             3 тур – надання першої медичної допомоги;
             4 тур – чи знаєте ви гриби;
             5 тур – лікарські рослини навколо нас;
             6 тур – який з вас Робінзон.
Ведуча.  Змагання розпочинаємо. Зараз кожен з вас отримає декілька питань. На підготовку відповіді 2 хвилини. Хто швидше і правильно впорається з питаннями, той з вас – самий уважний.
Учням пропонується дати відповіді на такі питання:
1.     Як звати маму начальника табору?
2.     Якого кольору очі у вашого вожатого?
3.     Який розмір взуття у твого найкращого друга?
4.     Де в таборі росте найвище дерево?
5.     Якого кольору волосся у кухаря?
Ведучий. Журі розпочали вже свою роботу, а ми продовжуємо конкурс. Другий тур дасть нам можливість перевірити, наскільки добре ви знаєте туристичні правила.
(ведучий по черзі задає дітям питання, а вони відповідають)
Питання 2 туру:
1.     Що треба взяти з собою в одноденний похід?
2.     Що треба взяти з собою в багатоденний похід?
3.     Що треба взяти з собою в похід для ночівлі?
4.     Як правильно складати рюкзак?
5.     Одяг і взуття туриста. (в різні пори року)
6.     Орієнтування без компасу.
7.     Читання топографічної карти.
8.     Правила пересування в поході (через населені пункти, шляхом, по бездоріжжю, по відкритій місцевості, в місті).
9.     Обов’язки чергових, днювальних, згортання табору.
10.                       Розведення вогнищу (практично – на швидкість).
Ведуча. Журі уважно вислухало ваші відповіді на питання. Ми отримали задоволення від того наскільки швидко вам вдалося розвести вогнище. Тут будь – яка теорія обов’язково перевіряється на практиці. Тому переходимо до наступного туру: надання першої допомоги.
1.     Ваші дії в випадку, коли намуляли ногу. (Клаптиком стерильної марлі, змоченої в ефірі, обережно промити шкіру навколо намуляного місця і накласти стерильну пов’язку. )
2.     Що ви будете робити при розтягненні зв'язок, м’язів? (Покласти вище ушкоджену кінцівку і прикладати до неї кульок з льодом або робити холодні примочки.)
3.     Ваші дії, коли ви вивихнули руку або ногу. (Накласти на ушкоджений суглоб нетугу пов’язку, обравши для кінцівки таке положення, в якому вона найменше болить. Відправити  потерпілого до лікарні. Самі ми не повинні вправляти вивих.)
4.     Що ви робитиме при переломах? (Прибинтувати до зламаної кінцівки дві палиці або дощечки, щоб не терлися одна об одну уламки кістки. Покласти вище зламану кінцівку і запросити лікаря.)
5.     Ваші дії при опіках. (При опіках першого ступеня, коли шкіра лише почервоніла, треба робити примочки п’ятипроцентним розчином марганцевокислого калію. Якщо його немає – з міцного настою чаю, необхідні примочки з соди або присипки з крохмалю.)
6.     Що ви будете робити, якщо ваш друг знепритомніє? (Покласти його так, щоб ноги були трохи вище від голови, розстебнути одяг, щоб не заважав диханню, збризкати обличчя холодною водою, потерти скроні спортом або одеколоном, дати понюхати нашатирний спирт або одеколон, напоїти гарячим чаєм або кавою.)
7.     Ваші дії при саднах. (Допомога та сама, що й при капілярній кровотечі. Якщо садна забруднені землею, перед перев’язкою їх промити перекисом водню.)
Ведучий. Ну, що ж. будемо сподіватися, що ви зможете надати допомогу собі і друзям. А тепер переходимо до третього туру: чи знаєте ви гриби?
1.     Назвати їстівні гриби. (білий (боровик), маслюк, підберезник, підосичник, хрящ, сироїжки, опеньки, маслюк)
2.     Назвати отруйні гриби. (гнойовик, бліда поганка, чортів гриб, гірчичний гриб, мухомор)
3.     Які ви знаєте цілющі властивості грибів? (дощовик (пурхівка), білий гриб, печериці – прекрасні антисептики. Якщо посипати рану порошком пурхівки або прикласти до неї шматочок цього гриба – припиняється кровотеча, рана швидко загоюється. Витяжку з білого гриба використовують як діючий засіб при сильних обморожуваннях. Білі гриби уповільнюють ріст і розвиток ракових клітин)
4.     Нерідко отруйні гриби дуже схожі на їстівні. Які саме це гриби? (чортів гриб – білий гриб, бліда поганка - сироїжки)
5.     Коли з’являються ознаки отруєння грибами? (через 20 – 30 хвилин або через 2 -3 доби після вживання)
6.     Що входить до складу грибної отрути? (синильна кислота, аманітин, фалін та філоїдин)
Ведуча. Молодці! Добре впоралися з цим завданням. Наша медицина здавна використовувала різні рослини для лікування недугів. Народний епос зберіг цікаві легенди про численні трави, квіти, дерева, що рятували людям життя. А чи знаєте ви лікарські рослини? Саме це і повинен засвідчити наступний конкурс.
Ведучий. Далі тур під назвою «Лікарські рослини навколо нас»:
1.     Назвіть відомі вам лікарські рослини.
2.     Я вам буду називати рослини, а ви мені дасте відповідь, при якому захворюванні слід звертатися до цієї квітки за допомогою:
Ø ТРОЯНДА (трояндові пелюстки накладають на обличчя, щоб надати йому юнацької свіжості. Зібрана з троянд роса – найкращий засіб лікування запалення очей);
Ø ШИПШИНА (надзвичайно багата на вітаміни С, Е (у насінні) та Р);
Ø ПОЛИН ГІРКИЙ  (застосовують його листя як гіркий засіб для збудження апетиту; незначні дози полину посилюють діяльність органів травлення );
Ø РОМАШКА (вживають як потогінне при простудах, також як заспокійливий при болях у животі; ромашка – чудовий протизапальний в’яжучий засіб. Відваром її можна користуватися для полоскання, робити примочки)
Ø КІНСЬКИЙ ЩАВЕЛЬ (його кореневище застосовують при шлункових захворюваннях);
Ø ОБЛІПИХА КРУШИНОПОДІБНА (відвар плодів для лікування шлунку, а ягоди, заварені разом з листям, застосовують при лікування ревматизму)
Ø БРАТКИ (застосовують як відхаркувальний засіб, при золотусі, для попередження цинги).
Ведуча. Я бачу, що ви дуже добре підготувалися до змагання. Ніколи не забувайте про те, що ліки поряд. Проте захоплення народною фармакологією можливе лише при певній обізнаності у питаннях лікарської флори. Перш ніж приступити до збирання цінних лікарських рослин, вам слід порадитися з місцевими працівниками аптек, у цьому вам завжди допоможуть вчитель біології. Адже важливо не тільки знати різновиди лікарських рослин, а й необхідно навчитися збирати їх у певні строки, уміти правильно сушити. А тепер уважно прослухайте наказ нашого туристичного товариства.
Ведучий. (Зачитує наказ про зарахування у товариство учасників конкурсу). Слово надається новим туристам.
……………………………………………………………………………………….
Ведуча. Продовжуємо наше свято. Пропонуємо для всіх декілька туристичних загадок:
1.     Який самий поширений «автограф» у туристів? (тут був Вася)
2.     Коли пустий – я плачу, а як несуть – я скачу. (рюкзак)
3.     Усі мене нести не хочуть, усі мене штурляють в боки. Та без мене не підуть і в похід мене візьмуть. (каганець)
4.     Я усе кручусь, верчусь. Та ніколи не зіб’юсь. (компас)
5.     Без чого не може обійтися жоден турист? (без ложки)
Ведучий. Молодці! Швидко ви все відгадали. Хороші ви туристи. Та все ж ще раз перевіримо. Як ви будете готуватися до походу і які братимете з собою. На сцену запрошується учасник команди. Йому зав’язують очі, а потім з рюкзака по черзі витягують різноманітні речі. Він повинен назвати, що з цих речей він візьме в похід, а що – ні. (В рюкзаку можуть бути довільні речі.)
Ведуча. Ви тільки що пересвідчилися в тім, що треба бути дуже уважним, коли збираєшся в похід. А то можна взяти з собою зовсім непотрібні речі. А на закінчення послухайте наші рекомендації, щоб ви ніколи не стали горе – туристами.
Ведучий. Справжній турист – друг і захисник природи. Він не рубатиме живе дерево заради жердин і кілків для намету, а скористається сухостоєм. Він не забруднюватиме річки сміттям і не недоїдками.
Ведуча. Тому ми звертаємося до всіх – бережіть і охороняйте природу, наш з вами дім!
Ведучий. І цікавих вам походів.



Сценарій зустрічі з воїном – учасником АТО


«Ми славимо мужність і подвиг Ваш!»

 Мета: розширити знання учнів про події, що відбуваються на території України; виховувати в учнів повагу до героїчних подвигів співвітчизників; формувати патріотичні почуття гордості за наших захисників; сприяти пробудженню бажання вивчати історію своєї держави, берегти її традиції, уболівати за майбутнє країни.
Обладнання: державні символи України, записи: Гімн, «Червона калина»(мінус), пісні «Морячка» та «Україна єдина країна», відеофільм «Донецьк до і після 2014 року», ноутбук, проектор.

Хід  зустрічі

Демонстрація відеофільму «Донецьк  до і після 2014 року».
Керівник гуртка. Сьогодні на Сході України відбуваються трагічні події. Кожного дня гинуть наші співвітчизники, але  опускати руки і залишати все напризволяще не сміє ніхто. Чоловіки відгукуються на заклики мобілізації і йдуть захищати територію і суверенітет держави. Сьогодні ми зібралися для зустрічі з воїном-односельцем. І розпочнемо його з Гімну.
                                                     (Звучить Гімн України)
Слово надається директору школи Макаровій Ірині  Дмитрівні.
                                                       (Виступ директора)
Керівник гуртка. 13 квітня 2014 року в.о. президента України О.Турчинов заявив, що для того, щоб зупинити розгул тероризму, організованого російськими спецслужбами у східних регіонах України, Рада нацбезпеки та оборони розпочинає широкомасштабну антитерористичну операцію (АТО) із залученням Збройних Сил України. Росія веде на нашій території неоголошену війну з українським народом. Гинуть невинні люди, ворог знищує наші міста і села.
   Учасниками АТО є і воїни-односельці сіл Письмечівської сільської ради, які мужньо боронять нашу землю. За офіційними даними Письмечівської сільської ради в АТО від наших сіл беруть участь випускники нашої  школи:
-         Клименко Іван Вікторович,
-         Клименко Василій Вікторович,
-         Рогов ВікторОлександрович,
-         Міщишин Віталій Анатолійович,
-         Липка Володимир Петрович.
 Куделя Сергій Іванович родом із Синельніковського району, а проживає в селі Безбородькове, вдруге пішов захищати Україну
  Це справжні Герої, захисники Вітчизни!
  До нас на зустріч завітав  один з таких Героїв, випускник нашої школи –Липка Володимир Петрович.

Інтерв’ю  з учасником АТО
1.     Прошу Вас, назвіться
2.     Як потрапили в АТО?
3.     Де прийшлось воювати?
4.     В яких умовах воює наш солдат?
5.     Які настрої в української армії?
6.     Чим на цій війні займалися Ви?
7.     Ви отримали дві подяки. Розкажіть нам за що?
8.     Як війна змінює людину?
9.     Яка головна якість сучасного солдата?
10.           У які хвилини для солдата найважче, про що він думає в цей час?
11.           Що допомагало Вам у важкі хвилини?
12.           Які слова можете сказати про свого командира?
13.           Яка вона солдатська дружба?
14.           Чого хочеться на війні?
15.           Чого не хочеться на війні?
16.           Яка Ваша головна мрія?
17.           Яке побажання учням школи?
   З Вами спілкувався воїн-Герой, наш захисник, випускник  нашої школи Липка Володимир Петрович.
  Героями не народжуються, Героями стають.
  Діти школи  підготували для Вас слова підтримки:

(Виступ учнів)
1.Скажи, солдате, як ти там на Сході?
У зиму цю, чи добре вдітий ти?
Що сниться у холодному окопі?
Як часто рідні шлють тобі листи?
Патронів та жилетів вистачає?
Годують чим на цій війні лихій?
Чи батьків хрест тебе оберігає,
Коли ти з ним ідеш в запеклий бій?..

2.Якби не ти, війна б дійшла до Львова,
До Києва, Одеси і Карпат.
Не можу навіть підібрати слова,
Як біди наші б множились стократ.

3.Ти відсіч дав і ворог зупинився,
Не знав він, як воюють козаки.
Ти вистояв і розклад сил змінився,
Безсилі їхні танки й літаки.
Безсилі їхня жадібність та зрада,
Скажена лють і злоба зокрема.
За нами Бог, нескореність та правда,
За ними ж і минулого нема.

4.Прийшло велике горе на вкраїну
в якій живу, люблю, і народився я
її загарбати, скорити хочуть нині
але ми разом, ми одна земля
І наші хлопці стали захищати
ту рідну землю, рідний свій народ
ніхто не має права так казати
що ми не нація, тут кожен патріот

5.І я піду, візьму у руки зброю
нікому не дозволю так чинить
щоб наші мами плакали від болю
ніхто не зможе нас скорить
Люблю я рідну мову, свою землю
люблю свій край, люблю я свій народ
і буду завжди зватись Українцем
бо я- своєї неньки патріот!

6.Ви мій герой, герой ви для Вкраїни.
Виборюєте землю для дітей.
Вам слава вся і посмішка дитини,
Ви не один такий серед людей.

7.Молімось, люди України,
за тих, хто на передовій!
Молімось за чужого сина,
щоб нас колись потішив свій!

Вихованка гуртка. Молитва за Україну
Молитися я не втомлюся
За Україну і за Вас.
Вам до землі я поклонюся,
Солдати, Ви –це все для нас.
Спасибі, що ходжу до школи,
А не шукаю укриття.
Спасибі Вам за спокій вдома,
Просто спасибі за життя.
Для нас немає тут загрози:
Тут Тиша, мир, а там-війна …
І біль, і страх, і сум, і сльози,
Смерть, жах, скалічене життя.
Лиш три години розділяють
Вас від домівки і родин.
Що щиро люблять і чекають
Своїх синів, батьків, дідів.
Я б і сама пішла служити,
Шкода, що не беруть дівчат,
Тож залишається молиттись
За Ваші, воїни, життя.
(Звучить пісня «Червона калина»)

    Сьогодні  Українська  держава та її громадяни  стають  безпосередніми  учасниками  процесів,  які  мають надзвичайно  велике  значення  для  подальшого  визначення,  першою  чергою, своєї долі, долі своїх сусідів. В  сучасних  важких і болісних ситуаціях, викликів та загроз, і водночас великих  перспектив розвитку, кардинальних змін у політиці, економіці, соціальній  сфері відбувається розвиток кожного українця  на фоні сплеску інтересу і  прояву патріотичних почуттів і нових ставлень до історії, культури, релігії,  традицій і звичаїв українського народу.
       Учні нашої школи приготували Вам в подарунок танець.
 (Танець «Морячка» у виконанні учнів 2 класу)
        Наприкінці нашої зустрічі з вами  хочеться  ще  раз  висловити  слова  вдячності  за  ваші  героїчні  подвиги, за наше мирне майбутнє.
Слава Україні, Героям слава.
 (Танець  «Україна єдина країна» у виконанні 8 класу)
   На цьому нашу зустріч завершено. І на згадку про нашу зустріч ми хочемо подарувати невеличкий подарунок (квіти, іконка).







Підготувала і провела  керівник гуртка «Юні історики-краєзнавці»
Приймак Олена Миколаївна

Сценарій краєзнавчого свята "Мій рідний край-Дніпропетровщина"




                                                 Робота "Л.В.Іванова"


https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vStBAc_6o5UTq5ea1nb_EcoYnSeEgVm3GOAQLORiAahn69y2aFpuCvo6laNmN6S8aMYN7HBqUTZjk-6/pub?start=false&loop=false&delayms=3000


Фотофрагменти відкритого заняття "Заповідники та заказники як форма збереження окремих ділянок

"










Відкритий захід "Краєзнавчий квест "Ключі знань"
Станція "Загадкова"


 Станція "Краєзнавча"

Станція "Народознавча", зупинка "Фольклорна"




Краєзнавчо-етнографічне свято "Україна вишивана"
https://drive.google.com/file/d/1b-cq3xLQC_YSK5OMh8XHcjKpYWBbCuBw/view?usp=sharing

Гра - вікторина "Моя Солонянщина"

https://drive.google.com/file/d/1arnoYXjGtn0V_s-2PMG1zb6PITyiy2TK/view?usp=sharing

Відкрите заняття на тему "Азимут, умовні знаки. Види змагань спортивного орієнтування"
https://drive.google.com/file/d/1J7tXqR3xHsX9uKHW1R1xNoOETQBr9irD/view?usp=sharing

Визначення сторін горизонту за компосом
Робота за комп'ютером  
Як визначити азимут
Визначення азимуту
Гра "Топографічне лото" (умовні знаки)

Індивідуальні завдання на закріплення умовних знаків,
креслення плану місцевості за масштабом

Квест
 Станція "Орієнтування на місцевості. Визначення азимуту"




11 квітня 2018 року гуртківцями був проведений захід про творчість нашої землячки , художниці України Лариси Володимирівни Іванової



Інтрев'ю для телеканалів Інтер й НТН

На Днепропетровщине восстанавливают памятник воинам, погибшим в годы Великой Отечественной войны. За шесть десятилетий существования монумент, установленный на братской могиле в селе Безбородьково, почти разрушился.
Отреставрировать его собственными силами община не в состоянии. Поэтому местные обратились к телеканалу Интер за помощью. Так реставрация братской могилы в Безбородьково стала частью проекта Интера по восстановлению Мемориалов памяти. Специалисты-реставраторы уже начали работы.

Дата эфира/события: пятница, 13 апреля 21:29
https://drive.google.com/file/d/1svuFuGn6v5Yd9gXF6JlChMveLmz7Xj81/view?usp=sharing

Зустріч з воїном АТО Куделею С.І.

Районний фестиваль  педагогічної майстерності
"У калейдоскопі творчих ідей" (для керівників гуртків), квітень 2018 р.










Солоне, 14 жовтня

    

            

    
  

Немає коментарів:

Дописати коментар